2008年4月18日 星期五

一次過三日(上編)

             上星期六(12號),好正常o既時間收工,行出門口之際.......

 

             同事Gary來電: 你記得帶把遮黎,大埔墟個邊好大雨呀......(荃灣好光猛喎)

 

             信佢,番寫字樓拎左一把縮骨遮,跟住去荃灣街市搭小巴.......

 

             入到火炭,再轉東鐵入大埔......望住個窗,由平靜至滂沱大雨,只不過係一剎那間,沙...........................

 

               o係車站會合Gary,一齊打的入帝欣苑......我老闆屋企!

 

               o的雨o係我地入屋之後先轉細,都晤知係咪(個天)玩我~~~

 

               其他同事一早就到左,等佢地玩埋啤牌,成班上天台燒野食......

 

               等到起左個爐,開始燒o個時,曾經落過下雨,都有的驚架(晤燒又晤係,繼續又好甘),好彩落左冇耐就停,可以他條o的.......又飲紅酒/影相/哈哈哈......

               

               

                 (無厘頭企係中間,晤係幾好意思,身上點解有漬?咪係一路飲紅酒一路幫人影相攪成)

 

                臨走前,老細仲開支Royal Salute威士忌,我又晤客氣飲埋一份,飲酒係要成群人一齊先開心個喎.......

 

                 11點半左右離場,又搭番車到旺角,以為有K唱,點之......

 

                 Claire話瓊華中心Neway晤俾加鐘,佢地已經埋左單......oh,那我怎辦?            

 

                 呢個時候,得番Claire,Bob,Kenning同我,三仔一女,先去食個糖水,度一度......

 

                 佢地話去尖咀一間叫S18既樓上Pub,又話好多fd去緊(我又叫埋杜米)又識人晤會好貴又有得唱歌.......咁就去趁下啦,晤通而家番屋企麼........

 

                  間場幾旺,飲酒晤太貴(每人平均兩百),都叫有歌唱(寫紙仔等人入),仲有now直播波睇(當然係冇聲),就飲下唱下猜下到天光......

 

                   搭地鐵,番到荃灣站,終於頂晤順,嘔~~ 還好,身邊仲有阿Bob同Claire傍住我....................

2 則留言:

  1. 老了就不要人飲你又飲啦....身子要緊呀......為左飲酒同玩無左條命仔你話點值得丫

    回覆刪除
  2. 有機會都可以試下我地既 red wine product , 值得一試架 !!
    我地全部都以批發價出售架 ! 多多指教 !!

    回覆刪除