2007年4月14日 星期六

唱K團

  

    禽晚(13號)又o係公司OT......跟住出旺角......

    約左o係雅蘭等,meet左阿儀先,之後,Claire,表哥,阿星......咦?o者賢都到?

    係去Neway同Green Box之間,一路有爭議......最後決定去加州紅,點解?我有張買四送一既coupon咯(月尾到期)......

                拿拿聲登記(話八位),入房,佢地掛住拎野食(連buffet),我就唱番一兩隻歌先,冇人爭咪麻......

                冇耐,阿小翠同阿邦到左(他們是九香的工友),過多陣,主角到---- Connie !!

               因為呢個function原本係為左farewell她而搞的(她五月離港),但係見到面個陣佢又話晤係想唱k喎,?????一場黎到都冇辦法,一齊玩啦~~~

                  

                o者賢差晤多全程唱晒日文歌,真係估佢晤倒......

                又晏o的o的,超人黎埋,仲要搵佢幫手出街偷運啤酒入k房添,thank you very much!

               跟住係一輪o既唱歌/食野/哈哈哈/影相......

                去到凌晨兩點幾接近三點,走剩表哥+阿星+阿儀,同埋我,check下單先......咦?似乎o的staff冇check人(我地總數10個人,但剩係計8位,仲有兩位係送既,即係收6位人頭費),埋單連埋酒水加一都係$710,抵抵抵!

                 攪到表哥同阿星都晤願走,仲call o的fd黎,玩到收場咁話......

                 我咪同阿儀閃咯......仲要送佢番屋企......好眼訓......


沒有留言:

張貼留言