2007年4月4日 星期三

聚舊



                              今日,o係公司忙碌緊之際,有來電(晤係鬼來電),係沈小姐!

                              好耐都冇見,早輪搵佢仲話忙搬屋,點知佢今晚得閒,咪約出黎食飯聚下舊......

                              去邊好?諗諗下,去一個我想去好耐o既地方-- Charlie Brown Cafe.

                              好早前我個fd阿[姬斯・汀娜]o係blog介紹過之後,已經想去睇睇,但就係撞晤o岩(晤係o的fd晤去就係得自己一個咁),呢次有晒藉口了......最後決定去登打士街o個間!

    

                              做到五點半,已經開始望住個鐘,因為公司架Shuttle Bus 六點開車(經旺角),所以要加速趕工,但o的單入極都仲有好大疊剩......都係留番聽朝繼續,準時收工吧!

                               約左六點九,出到旺角都仲未夠鐘,過去馬會入錢先,再行去嘉樂商場門口等啦......忽然沈小姐打來,話個師傅仲未整完門鎖,要晏o的到(約左人又會無端端走去整鎖?),我唯有四圍行下,先去德發睇DVD碟(蜘蛛俠出左2.1,係第二集但多8分鐘加長片段,又要諗下買晤買好)......

                                

                               行完出黎,又落雨喎(呢幾日o的天氣古靈精怪,又熱又涷,一時好天一時落雨),焗住走入潮流特區匿,o係地庫買物王睇下雜誌......中途,阿滔call我,話佢去州際見工,祝佢馬到功成啦!(揮春?)

                               終於等到佢來(7點半...),行上去二樓(搭lift要排隊)坐低,都幾舒服喎(梳化位),形式係自助買飛,有人送埋黎o個種......我好想食cake,但又驚晤飽(等得耐好肚餓),都係柯打左海鮮螺絲粉+朱古力咖啡(仲要落cream)......味道OK,但係跟柯打就亂o的(幾樣野都送錯抬),不過o的staff都好客氣,特別係肥仔,幫我地好fill多次水~~

                                傾左好多大家的生活同感情,佢係咁重複我o既說話,咩"最佳拍檔","權利",哼!(係我同佢至明)

                                傾到十點半,番屋企,抖抖兼睇番錄左o既死亡筆記動畫版,仲要預備夜o的(係凌晨)出街睇歐聯之八強首回合......

                               


沒有留言:

張貼留言