2007年4月20日 星期五

賤兔


                                                 

                今日(19號),冇乜野做,搵Wison拎番隻林海峰DVD,諗諗下,上佢屋企食埋飯都好喎,又有得玩o下Wii,就咁決定....

    六點三左右就閃,見時間尚早,不如步行上去啦(又晤係好遠,兼且涼涼地)...差晤多到中葵涌村,有o的氣喘,究竟係空氣稀薄,定係自己年紀大呢?

    上到去,見未開飯,碌住齡打陣golf先....到吃完飯,正式黎料,試下我未玩過o既Rabbits Party,亦即係賤兔!過左十幾關,暫時難倒我o既一個,就係以下呢個廁所關門,我頂盡捱到47秒!(過關要50秒)

             

    仲攪到攤涷左杯咖啡,晤記得飲....

    玩到成點鐘至番屋企,好鬼疲倦,原來打機都用好多體力架....


1 則留言:

  1. 我好想買wii...不過nds已經令我冇時間整理影左的相了...買埋wii唔掂!! but我最想買wii的原因係----->玩賤兔!! 佢太樣衰太絕啦....好like呢d樣衰公仔...哈哈哈

    回覆刪除