2007年4月25日 星期三

曼聯歐聯之路~其之一

                          

   
      
                   都係呢句: 「晤訓都要睇曼聯,好過端午睇龍船」

                   愛隊今朝要火拚AC米蘭,昨晚收工(OT)後,食過餐老麥就急速番屋企,訓一陣先......

                   凌晨一點鐘起身,洗過面,睇左一陣電視,上左一陣網......嘩!兩點八o剌......(五分鐘後開波)

                   急急換衫,出門口,衝去路德圍海雀會,睇NOW直播......(屋企得Cable,冇法)

                   兩樣估晤到--1,全場差晤多爆滿;2,曼聯已經入左波,領先一比零!

                   入波係,登登登,

C朗拿度(6分鐘)

                   賽事繼續......到22分鐘,AC既超勁中場卡卡靠個人突破,追和一比一!

                   心裡緊張上黎,點之,班球員仲緊張,一個無謂既犯錯,俾卡卡梅開二度,曼聯落後一比二!

                   一輪粗口忍晤住出o剌,「炒%左艾華啦!」「軒斯做乜%架?」「成斑%下%下」

                   鬧完,再同自己講: 半場o者,仲有時間追!(好似自己踢緊)

                   下半場,AC開始防守,曼聯再次控制節奏,不斷組織攻勢......

                   59分鐘,成班人o係AC禁區,史高斯挑個靚波俾朗尼,佢點一點就抽射入網, 二比二!

               跟住,我沉默起黎,眼都晤斬望住電視機,戰情此起彼落,互有攻守......

                    最令我"盟"係公司個保安部大佬,不停咁call我,問我場波o既戰況(佢買左幾千蚊咯)

                    終於,奇蹟來了,進入補時......一個突擊,傑斯一個直線傳球,交到去前面o既朗尼腳下,佢一推前,再一抽,個波變為一把刀,一野插進龍門裡面,入左!反敗為勝!三比二!!

                    YES !YES! YES!   我不停嗌,好多人陪我一齊嗌,贏波啦~~~~

                    順便屈埋保安大佬一份早餐!!(係佢欠我的)

                    好興奮咁番屋企,訓晤著.............................實在太興奮          


沒有留言:

張貼留言