2016年2月23日 星期二

C3@2016 (featuring SKE48)





星期五(19日)一時正逃離公司

知道時間緊迫, 乘港鐵出灣仔

沒找地方吃午飯, 買件外賣薄餅邊吃邊走到會展......

怕要排隊輪候, 已預先買定門票

意外地入場人士不多, 比正價平5元當作安慰吧

第一時間走去Sunshine Sakae攤位


十二時開始發售的簽名券, 每位成員只50張限定

幾位有聯絡blog友竟然晤通知一聲

沒人幫忙代購, 注定與柴田無緣......


要敗家還有扇子,但比較貴


( 邊吃pizza邊拍, 質素差請見諒 )

杯墊為日版, 與cafe一樣放在筒內抽最底一張

襟章雖然貴小小, 但印有C3 HK字樣

紀念價值較高, 又可以自己揀(當然係密封random抽)

估計銷情最好

筆者趁熱鬧入手1杯墊+2襟章



杯墊是SKE飯公認(?)最伏的Sae

襟章有都築里佳和小畑優奈

某位七期推blog友竟然話冇興趣

我就加十蚊放給一位yunana推

試下再抽, 看看有沒機會中小珠 (笑



當然, 你估小珠咁易中咩?

中番個花音都不錯啦



此時, blog友夢人提醒

要預早去表演台旁邊排隊, 爭取有利位置睇mini live

當時外圍已聚集一眾飯.......



之前明明說登記不到,為什麼有票入場?

沒有其他, 全是人為因素

首先要感謝夢人,知道我人品欠佳之後

應承代為留意,其他抽中的飯有沒票空出來


更重要是,兩位SKE女飯的慷慨

她們說不用提名字

那我就稱呼為少女A及少女B

要形容,就是可愛的妹子 ^^

非常感謝兩位帶同這陌生人一起

欣賞這個期待的Live

還有驚喜在後......


就是她們抽到的票,號碼很前

可以第一排進場選坐位,絕對是神的恩賜啊!

坐位最末就是給傳媒拍照的區域

所有攝記已嚴陣以待


未到三時,開始魚貫進場

考慮到自己沒携pen light,坐第二行中間頗適合

我面前的風景就是這樣子 ~~



三時許活動正式開始

我的目標主要是柴田和樂樂

碰巧二人站位較接近筆者那邊,lucky !

樂樂不時對台下說“hello”與“lala”等

幾次對到視線,望著筆者打招呼

但總覺她不夠精神似的

旁邊的柴田,熱情的目線不停發射

可惜多望向後面觀眾

或許是我欠缺道具,吸引她的注意吧


重覆一下表演曲目 :

M0 overtrue 
M1 前のめり 
M2 ポニーテールとシュシュ 
M3 オキドキ

M4 恋するフォーチュンクッキー 
M5 1!2!3!4! ヨロシク 
M6 SKE48 
M7 パレオはエメラルド 


唱KFC炒熱氣氛晤奇

奇在SKE有咁多歌會唱番馬尾

雖然係我call得最熟一首

作為宣傳可以唱新單但又冇

不過有7首歌已經收晒貨

整體表現來說,係好至好好之間


M3後有一段吹水時間

真正可以逐個睇

野島跟樂樂同樣有活力

熱情比樂樂更甚

可能受最前的一班kano飯影響啦

Ego已經第二次來仍然好靜

08似傾計多過訪問,講講下會去左第度

真那教主我期待佢晤用咪嘅

而且「碟餸好好食」講得晤錯吖


壓軸更有抽獎環節

獎品是集齊6人的簽名版,總共六份

如果以簽名券300元一個計算

簽名版面值是1800元 (笑

可惜幸福之神沒眷顧,前排的全軍盡墨 (哭



表演未完,鬍鬚佬已經在台下行來行去

完場後更在成員休息室外

跟飯打招呼及合照

一時間湯淺合照會人龍出現 !

見夢人肥浩排我梗係加入


過一會,部分晤肯定係咪飯嘅港人

同埋幾位外籍人士,走去休息室側面

喺板與板之間空隙位裝入去不特只,仲偷影!

呢種缺德行為,不單沒惹怒鬍鬚佬

反而入去的咗柴田同樂樂出黎


群情頓時洶湧,圍住揮手打招呼講兩句

同埋拍照 (無say no我當明影)

唯一悲報係........鬍鬚佬返入休息室冇再出黎,

我同晤到佢影合照呀,嗚嗚~~~


真心覺得湯淺好大方

換第二個應該黑面兼向大會投訴

今次算係皇恩浩蕩

晤該某些人, 晤好再做丢港飯假嘅事啦


晏小小到簽名會

我買不到券,只可以在旁花生


攤位前面,水靜河飛


後面就......梗係企滿人

比起兩年前有官店插隻腳參與的

自由度細左,舉晒牌不準影相是也


不準影人,就影佢地簽晒名嘅佈景板咯


同場加映

夢人為二村搞生誕卡募集活動

筆者幫寫之餘也當助手,跟出跟入遞筆之類

話說,某位寫緊生誕卡嘅男子

問隔離位朋友,日文“餓咩爹多”點寫

筆者過分好心地

按下手機memo上已打好字句俾佢睇

怎料換來一句: 我N2個喎

筆者連忙陪過不是,心想: 原來N2只有這水準?

實在有趣,實在有趣!


雖然主要目的為SKE

不過來到會場也要看看其他東西

純放圖不加注釋,請勿介意






























以上


3 則留言:

  1. 哩次握唔到,可以去sakae同佢地握!!!搵埋鬍鬚佬握都仲得!

    攝影大師名號,果真名不虚傳

    回覆刪除
  2. 兩年前同你一齊睇二村,兩年後的今日就一齊睇二村的分身XDDD
    真係唔該哂你果日幫手~~~

    回覆刪除
    回覆
    1. >> 兩年前你棄岩推村,兩年後會不會..XD
      >> 真係晤該晒你帶我睇live~~~

      刪除