2007年3月17日 星期六

Wii ~ 好玩

                                

                      今日收工,晤番炒散,因為Wii ! (好似叫"we")

                      收到風,我的好友Wison買左部Wii,新野喎,點忍得到晤去試下?拿拿聲做晒野,上佢屋企食飯兼試機咯...........

                      一入到屋,BB同波波二話不說就飛撲過黎,仲彈黎彈去,攪到我一褲都係毛(佢地係狗狗)

                      Wison仲派利是俾我添,開心!!

                       食過飯跟住開機,先玩"WiiSports",裡面有5種遊戲,當然由我拿手的保齡球開始~~

                       呢個Remote手掣果然厲害,晤用力fing個波都晤夠恆,隻手灣o的個波都會片~~~

                       接住到網球......最後係Boxing!......嬴左場交但打到成身汗(真係濕晒)......

                       下一個"開始的Wii",全部係對戰game,咁就孖埋Wison玩......最終賽果,我個icon頭葺葺,敗~~~

                        有的疲倦.....到左壓軸,就係好多人o係NDS玩過o既"Cooking Mama"!!

                        好玩!好玩!好玩!個Remote掣可以係菜刀/鑊/碎肉機/湯殼,甚至係燒烤用o既扇!!一路不停係咁煮,係咁煮,做左好多款菜(中國菜最多),不知不覺地玩到凌晨一點半!

                       終於要打的番屋企......仲未願訓上網搵攻略,死火!心郁郁~

                        


沒有留言:

張貼留言