2007年3月19日 星期一

星期六的蘭桂坊





                

                 星期六,有節目.

                 日頭,番工,夜晚,炒散......咁之後呢?

                  11點半收工,行落地鑯站,打左個電話(想問o的野),但俾人噴到一面屁,之前俾個captain兀已經火火地,到地鐵站大堂,有想番屋企訓o既衝動......

                  跟著Claire call我,問我響邊,又話阿珊甩左底,一定要我到咁講......我諗,呢邊個阿培咪又放飛機,若果我都晤去好似幾掃興,接住收到表哥o既call,又係查位置(佢同阿星係銅鑼灣過去),講多兩講,徘徊o係大堂o既我終於入閘,搭車過中環(去邊?睇個題目已經知)......

                 到中環站近E出口o既恆生,見到Claire,儀,Teddy(以前係帝京一齊炒過的工友,都有o的印象)同Connie(佢病病地),等埋遲我小小o既表哥&阿星(係個名,晤係阿差),7武士殺入老蘭!!

                 已經很多年未踏足過o既蘭桂坊,嘩真係好鬼多人~~但又好興奮,因為幾多索女(就算晤索都會執執先走出黎,所以衰極有限),攪到冇晒方向感,見靚女就望......

                 去到其中一間叫Dish既(晤知算Bar定餐廳)地方,重遇一位舊同事--咖哩(麗晶年代),o係鋪頭門口坐低,一路飲啤酒,一路食煙一路傾下而家,講下從前(又可以睇女仔)......

                 到咁上下入番去,試下咖哩整既cocktail/long short drink等等,飲既晤小,但食亦晤弱,前後都開左五.六包薯片(兩隻手板咁大既一包),又飲又食,當然晤少得影下相(電話係咁閃)......

                 中途,孖左表哥&阿星行左去翠華食野,胃空空晤掂呢(時為凌晨差晤多三點)......

                 番番去,跟手埋左張單先.....7舊咁抵(除7個人喎,真係老友中既XO),以為係收兵時間,原來係高潮既來臨,其時鋪內冇客,阿伙計C小姐將的抬搬開,中間滕空左地方,加埋強勁既音樂,溝埋少少醉意,仲晤relax下,跳跳舞咩~~~~~

                  爽呀!仲要連波都忘記買,死未?


沒有留言:

張貼留言