2007年3月15日 星期四

特別版




 

              很久沒寫blog了........

              今日早上,可樂個行街張生黎我既office,原來拎新產品介紹......

              呢個叫coca cola zero,零糖份?咪仲light過coke light ?

              佢話呢個係限量特別版喎,特別之處o係邊?

             

              原來o係個樽形o既barcode度,因為過晤到scanner,所以街賣o既版本,barcode係長方型的!

              真係好特別o既一個特別版~~~(咁咪晤可以試下味?)

              xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx

              下晝,收到個call,望望個電話......係Brenda!

               佢曾經係Panda中西餐o既秘書(過去式),亦好耐冇聯絡(一年一兩次左右),咁梗係要寒暄一陣.......傾傾下,我就講話上個禮拜六晚o係旺角,撞見佢同個男仔一齊,應該拍緊拖啦......點之,佢話o個日晤o係旺角,係我認錯人喎,真係??

                我冇同佢拗,始終呢o的係人家的私事,唯有祝佢好快搵到個honey咯......

                不過聽下佢把聲,傾下計,都係開心o既(原來我都仲關心佢播).....

               


3 則留言:

  1. 依個唔係特別板, 特別板係個bar code 下面全步都係零....個隻至係特別板.......而依個其實都可以過到機架.....比人炒到4 5百元一can既係全部都係零字既特別板呀

    回覆刪除
  2. 45 百, 我呢便大X把, 寄幾罐俾你, 我仲有個五尺高吹氣可樂zero......

    回覆刪除