2022年2月21日 星期一

乃木坂29單選拔






知道答案的會感驚訝
未知答案的, 會更加驚訝......


如果照上單分析
應該有五個位置空出來
不過事實是 :






今單選拔只有18個位

初入選有4期柴田

「對一直等待的人, 終於有回報」
原本是替柴犬高興的心情...

2列成員
當時筆者暗忖C位係飛鳥還是美月...

吓? 都晤係?


吓? 5期生 ???

剛剛從配信中路面
坦白說就係"見都未見過"
什麼都不瞭解的情況下就空降做C

營運呢一著會晤會太過痴線


已經企出黎嗰班, 有乜想法(灰

好啦晤計1期同2期生

3、4期嘅under又會點諗
以為營運忘記左佢地
抑或是仍未有能力入選拔?
(新4期較為無奈)

就算係原石都晤使咁快吖仲要center
一次過刺激成員同飯嘅心臟

總計十一名
已出場的八位5期生
當中只有兩位滿18歲
分別係一ノ瀬美空中西アルノ
如果對比早前流出的預測
中西成為C位機會最大

本身已預備一些資料寫篇關於5期生
但這次選拔發表將令我捨棄
更甚的CD都不買

再甚的
會學某X浩棄推乃團....?



本懷著熱切心情期待46時間TV
現在變得忐忑不安

叫人點睇落去呀 



以上

4 則留言:

  1. 運營這棋局太險,難道是玩絕地重生的策略,一不小心就死局.人人都估中西做c
    為何不俾林上場,她真做第二位川村真洋?
    大家的表情好似好奇怪,影到好睏
    譚某人上

    回覆刪除
    回覆
    1. >> 乃團未需去絕地重生, 而是要按部就班
      >> 晤覺呢個做法有好處, 俾林上場都係
      >> 成員似係感到困惑

      刪除
  2. 我澄清一下
    我係另外果7個5期做center我都會shutup and take my money
    只有アナル我會直接休晒三個妻棄乃
    仲有兩日
    運營仲有灣轉

    回覆刪除
    回覆
    1. >> 根據上文下理, 我先提中西後接你會棄團呢個考量
      >> 好易明晤使澄清
      >> 未到最後希望真係有灣轉...

      刪除