2018年12月13日 星期四

AKB48九專大寫真會@180505 (Part 2)





補回會場平面圖

這個M形列設計
人多的時間其實不大方便......

上回在此

完成第1,2部, 尚算輕鬆
中午時分進場的飯比早上多

跟西潟合照完, 清水在同一邊 [111列]
見人龍不長就過去先



清水麻璃亜 第3部【半身】

筆者 : 第一次見面, 你好
清水 : 你好
筆者 : 我是從香港來
清水 : 啊...... 想做什麼pose ?
筆者 : Team 8的pose
清水 : 好啊~

[ 些糯 ]

筆者 : (輕輕的握手)
清水 : 謝謝你
筆者 : 很喜歡你的
清水 : 啊, 原來這樣...
筆者 : 我地下一部再見
清水 : 好啊
筆者 : Byebye ~
清水 : (揮手)


晤知係咪初次見面, 還是身體不舒服
阿水的對應好淡淡然
不過晤緊要, 我仲有三張券去見佢.....


過去望望告示板
遇到位"粉紅兔子"飯(聽說他是常客)
這種裝扮不是人人敢試
真心佩服 !

看! 合照列又有變動
奈奈不斷轉列, 彩希拍住一齊 (笑

接住去[105列]找Saki



北澤早紀 第3部【半身】

筆者 : Saki醬, 第一次見
Saki : 你好~
筆者 : 我是香港飯
Saki : 啊, 今日有晤少香港飯呢~
筆者 : 請做個good的手勢
Saki : Good !

[ 芝士 ]

筆者 : 謝謝
Saki : Arigato ~
筆者 : 第一次來有點緊張.. (扮)
Saki : 完全不覺得啊~ (看穿了)
筆者 : Byebye
Saki : 再見 ~


看公演時見她比較矮
原來真是小個子(筆者比她大一個碼)
不過Saki很甜美, 尢其是笑容


之後whatsapp在會場的
知道佢排緊怜醫, 我又飛奔過去[79列]
一起排隊傾計無咁悶

按ipad時間
再中寶麗來, 好彩!
怎料諾更好彩連中兩張 !!

筆者又衰多手寫左SAN字....



西川怜 第3部【半身】

筆者 : 怜醬你好
怜醬 : 你好~
筆者 : 我是從香港來
怜醬 : 香港....
筆者 : 知道香港在哪裡嗎?
怜醬 : 我知道!
筆者 : 做個心心pose
怜醬 : OK !

[ 芝士 ]

怜醬 : (想了一會)香港個"港"字點寫?
筆者 : 嗯.....(晤識點樣話佢知)
怜醬 : (問旁邊STAFF)呢個港字.....
筆者 : 不好意思, 我日文不太好
怜醬 : 沒問題的啦~
筆者 : 怜醬喜歡吃什麼呢?
怜醬 : 我啊? 喜歡食旦
筆者 : 我都係喎 (是事實)
怜醬 : 寫好了 !
筆者 : (握手) 謝謝你
怜醬 : 謝謝 ~
筆者 : 後面那位是我朋友, 也是香港人來的
怜醬 : 嗯, 我知道了~
筆者 : Byebye
怜醬 : 再見 ~


怜醬的樣子, 近看有種閃閃的美
說話溫柔但流露抖S味道
特別一提, 如果成員懂得"善用"慢慢地寫
呢段傾計時間其實好抵


第三部完結
外出去洗手間順道睇下攤位



之後開餐
享用進場前在便利店買的飯團
說實的日本飯團真係好好味

第四部開始又返回會場
只兩人合照非常輕鬆



清水麻璃亜 第4部【全身】

筆者 : 你好, 又見面了
清水 : 你好~
筆者 : Heart pose, OK ?
清水 : 嗯~

[ Pose ]

清水 : Aligato ~~~
筆者 : 不好意思有點緊張(事實掂手指時震晒)
清水 : 不用啦, 沒問題
筆者 : (推了)第六部再見 ~
清水 : 再見 ~


仍未算好熱情的清水
不過笑得大聲左
只得一部影全身所以好珍貴

跟著到沒人討厭的彩希
咁橋又是著黃色



村山彩希 第4部【半身】

筆者 : 彩希你好
彩希 : 你好~
筆者 : 想做個蠢樣
彩希 : 蠢樣?
筆者 : (先做示範 )

[ 預備 ]

彩希 : 謝謝 ~~
筆者 : 我呢...
彩希 : 咦?
筆者 : 好鍾意牙敗公演的Green Flash (推喇)
彩希 : 真係多謝你呀 ~~
筆者 : Byebye


依然是可愛的彩希
握手嗰下真係晤想放
只係晤明少人排為乜推咁快........




( 待續 )

沒有留言:

張貼留言