2017年10月26日 星期四

阿倫手記 (第六十一回)





為誘惑blog友, 只好出白間 www
雖然與內文無乜關係


看完NMB live
整個人一下子放鬆了

或者說九月太過操勞所以謝咗
更blog再慢一拍, 瀏覽低是預料的結局

兩次遊記, 一個打左好似未到一半
另一個記憶猶新但又晤想打先

的起心肝一星期1篇, 我想可以吧......( 聽住先 )
其實本文主題是手機game


以為晤打白猫會輕鬆點
點知走去玩足球小將


Hea住玩左一陣(半個月?)
尋回當年紅白機/超任版的感覺, 之後就停了


緊接著是AKB Stage Fighter 2
沒玩過初代, 為什麼會有興趣這個?

因為有得選推, 又有抽咭
玩法簡單兼不須用腦

自家玩手遊是個渣渣
所以level低而幫不到團友

仍未棄game之際
那個期待中的, 就來了




欅之奇跡 !!

沒玩過candy crush消珠類型遊戲,
只是個初心者
要讚設計上相當好


欅坂的歷史幾近忠實重現
玩法交待有菅井隊長原聲導航

除了文字也有新舊照片
回憶滿滿


栗子問我一齊玩有無問題
答案咪係OKOK

不過首刷兩日都冇一張五星栗
最後靠朋友將ac過戶給我才正式開game
抽咭系統不會少
賺錢靠貨金嘛


抽咭場面還原演唱會call好正
Q版公仔造型亦跟得好足

新event秋之紅葉攝影會
各位打到第幾話? 排名如何?



筆者10抽一中到5星隊長


消珠晤容易玩
好多道具仍未知道用法

不過個game內容豐富
有(靚)咭抽, 有過場故事(玩選擇題)
升到咁上下有得合照, 高lv仲有片睇(非高清)
加上有成員原音對白(雖然不是每句)

比起"乃木恋"已經是天與地之分

再做好小小可以有game碟質素
只不過手遊太方便
而且課金系統幫開發商賺到笑


照計我不會課給手遊
反而.......



呢個app貨咗小小
(真係小小咋)



以上

6 則留言:

  1. 我也課了Always with you
    現在白石每天都會提我起床XDD

    回覆刪除
  2. 點知之後有5星栗+5星平手...XD
    Always with you好似港產一齣鬼片...(速逃)

    回覆刪除