2016年7月4日 星期一

其實我好亂







宣佈卒業之後

以為會順其自然到最後event

跟著到卒con, 卒業公演就完滿了........


最後的握手, 合照會已完成

這時候, 宣佈NMB 15單八月發售

仲要係迷路C位

不過, 卒con要舉行在前....




演唱會開始前

有日飯拍到, 迷路走左去賣GOODS攤位

作巡視定幫手呢?



這個迷路實在太可愛了, 太可愛了, 太可愛了

又令我想起缺了合照的遺憾


點都好, Con仍然要睇

因為家有要事, 遲了一小時才坐定定看直播.....


沒俾錢NICONICO

只能看畫質較濛, 加上不時會lag的影像

請放心, 演唱會blu-ray必會入手重溫


雖然預左會到, 見到菜嬸真係好開心

鐵三角一起唱太宰治之餘

之後mc時間, 菜菜仲留低繼續玩

肥左小小的菜菜, 依然咁可愛!



除左不斷睇迷路的滿足

Encore時, 上西姊妹同場也很亮眼

只因妹妹已是NMB五期生



另一個驚喜,

008說托迷路的福(笑)新單會有solo曲,

雖然不知"為何選中我"~

被彩姐鬧不思進取, 要想"就該是我啊"

彩卒業後, 其他人若沒決心如何撑起NMB

隊長所說不無道理



今晚就是卒con尾場

沒飛沒直播冇得睇

只可預先想像迷路又哭又笑的畫面

不過, 這個完結又不像完結

之後有新單, 卒業公演未知何時

妳還會待多久, 或是不說半句悄悄的離開呢

我個心好亂..............




以上

沒有留言:

張貼留言