2016年7月2日 星期六

乃團15單, 熱鬧又好聽!




( 人呢? 去咗邊 ?? )


今單既然係飛鳥C
當然要落力宣傳一下.......

四個版本, 再加通常
要多賣一點血才可以制霸

封面照只交成員用手機自拍
慳水慳力却不失時代感

這世代有哪個女孩不愛自拍呢?


◆Type-A
撮影者:齋藤飛鳥

[CD]
 M1:裸足でSummer(選抜 表題曲)
M2:僕だけの光(選抜 共通C/W曲)
M3:オフショアガール(白石麻衣ソロ曲)
M4:裸足でSummer~off vocal ver.~
M5:僕だけの光~off vocal ver.~
M6:オフショアガール~off vocal ver.~

[DVD]
 1「裸足でSummer」Music Video DVD
 2「オフショアガール」Music Video DVD
その他、特典映像DVD収録




◆Type-B
撮影者:橋本奈々未

[CD]
 M1:裸足でSummer(選抜 表題曲)
M2:僕だけの光(選抜 共通C/W曲)
M3:命の真実 ミュージカル「林檎売りとカメムシ」(生田絵梨花ソロ曲 / ゲストパフォーマース:坂元健児 )
M4:裸足でSummer~off vocal ver.~
M5:僕だけの光~off vocal ver.~
M6:命の真実 ミュージカル「林檎売りとカメムシ」~off vocal ver.~

[DVD]
 1「裸足でSummer」Music Video DVD
 2「命の真実 ミュージカル「林檎売りとカメムシ」」Music Video DVD
その他、特典映像DVD収録



◆Type-C
撮影者:桜井玲香

[CD]
 M1:裸足でSummer(選抜 表題曲)
M2:僕だけの光(選抜 共通C/W曲)
M3:白米様(松村沙友理・伊藤かりん・佐々木琴子・寺田蘭世)
M4:裸足でSummer~off vocal ver.~
M5:僕だけの光~off vocal ver.~
M6:白米様~off vocal ver.~

[DVD]
 1「裸足でSummer」Music Video DVD
 2「白米様」Music Video DVD
その他、特典映像DVD収録



◆Type-D
撮影者:中元日芽香

[CD]
 M1:裸足でSummer(選抜 表題曲)
M2:僕だけの光(選抜 共通C/W曲)
M3:シークレットグラフィティー(アンダー曲)
M4:裸足でSummer~off vocal ver.~
M5:僕だけの光~off vocal ver.~
M6:シークレットグラフィティー~off vocal ver.~

[DVD]
 1「裸足でSummer」Music Video DVD
 2「シークレットグラフィティー」Music Video DVD
その他、特典映像DVD収録



◆通常盤
撮影者:齋藤飛鳥

[CDのみ]
M1:裸足でSummer(選抜 表題曲)
M2:僕だけの光(選抜 共通C/W曲)
M3:行くあてのない僕たち(伊藤万理華・井上小百合)
M4:裸足でSummer~off vocal ver.~
M5:僕だけの光~off vocal ver.~
M6:行くあてのない僕たち~off vocal ver.~



主題目已經有音源發佈
一起來聽聽吧!




節奏係咪輕快而熱鬧呢?
遲啲搵埋歌詞再研究

不過主歌和副歌連得幾密
如果要唱LIVE幾辛苦


今次白麻, 花花都有solo曲
營運真的待我不薄 (無左晤買的理由)

通常盤有小圓臉+小百合pair
點解要漏低日芽糖呀?

再看一下Type B, Type C封面
七仔及桜隊都有種與別不同的可愛

筆者好像只懂讚,
但我真的找不到要彈的地方啊~~~~~

唯有彈以下的











兩個夏單的C
弄到這樣歡樂幹甚?

可愛得太過分, 可惡呀 !!!!



以上

2 則留言:

  1. Live唱這首應該會很high
    有很多地方可以互動

    回覆刪除
    回覆
    1. >> 對!會很high~
      >> 比較喜愛Chorus部分

      刪除