2008年3月18日 星期二

好短呀~~

    今日(17日)收工,想去剪頭髮.............

 

                行行下,有o的肚餓,過左去荃新天地入面間Mos Burger,叫個莫斯芝士漢堡+凍Latte既set, 食過幾次都係覺得麻麻地,可能係口感問題啦........

                 

 

                  晤知點解,叫o的師傅修一修,佢地硬係會同我剪短..........呢次又剪到好短.........都可以接受o既,睇下我個樣就明............

                 

 

                  番到屋企,慣性轉去睇有線新聞台,有好baby fat o既黃沛然.........

                 

    

     同埋,全新聞台至正既---曾美華,Oh~ 偶像

                  

8 則留言:

  1. 個頭無問題, 係唔明你做咩扮大口仔影相??!!!點解食過幾次唔好食都仲要再去食既呢

    回覆刪除
  2. Hi!好耐無見啦~個新髮型又真係幾短喎~

    回覆刪除
  3. 我用錯公仔呀!不要誤會~

    回覆刪除
  4. (1)其實係個人有問題........
    (2)諗住試下新鋪者.......
     

    回覆刪除
  5. 你直頭send錯sms啦......整古我.......
     
    幾時又去飽步呀? 我諗住下年參加渣打馬拉松.........

    回覆刪除
  6. 你咪人去你又去wor...要好好體魄先可以去跑架....你成日無好既作息時候...夾更去只會令人地多d野做架咋

    回覆刪除
  7. 駛晤駛咁講...............

    回覆刪除