2008年3月23日 星期日

圓方@2H

             星期五(21號)晚,收工後想行下街,就過左去Elements.......

 

             一來未去過,聽人講好大又多shop;二來o係九龍站,搭車近又方便.......

 

             到喇.......地方係好大,店舖集中o係兩層樓,分五個區(金木水火土),如果晤睇guide,由一頭行到一尾都幾遠架......逛下逛下,見到一間名店

             

 

              兼且,原來呢間分店,有男裝部!!(朗豪坊o個間冇架)

               

 

              傻左咁衝入去,不停睇不停試,卒之.......一次過買4件衫(可惜揀o岩條灰色西褲但又冇size,有o的遺憾)

             

 

               再睇下本shopping guide,咦?又有我另一"飛佛"鋪--

              

 

               即刻過去朝聖一下,又俾我搵到好野.......

               
 ( 3隻新歌+3隻MV,$85 )

 


               行完兩間鋪,已經係十點,乜時間過得咁快??我仲未食飯喎,都係番荃灣先......

 

               搭車途中,諗起係HMV裡面,個staff姐姐o既對白: 我今晚又要食足三兩......

 

               就係咁,我的晚餐暨燒夜順理成章地.......Mcdonalds                

              

 

               拎起上黎係幾重手,包住兩塊厚牛+兩片芝士,非常高卡!!

               

             

               係巨無霸o既1.5倍,好飽,真係好飽...........               

10 則留言:

  1. 開心樂園餐換乜嘢

    回覆刪除
  2. hihi, 我老公又叫我問你...熊貓依家d 自助餐係咪好左好多wor...佢話佢契媽食lunch自助餐都係平均70元位(因為有張唔知咩卡)仲要有埋生蠔食...佢叫我同佢一齊去try, but我記得係之前講過話唔好....依家可唔可以update番個result比我睇呀!!!

    回覆刪除
  3. p.s. 你199元 & 249果兩件係買黎......做room service時用的嗎...!!!太似了......

    回覆刪除
  4. 都係o個句,有得揀就去第間先......but 如果有club card就冇計,係最抵食

    回覆刪除
  5. 唉,你竟然晤識分乜野係fashion,乜野係制服,我晤係做RS既,更晤會著私家衫開工!

    回覆刪除
  6. 我知今年係好興咁著....但係都要睇人架ma....!!!! 哈哈
    講下笑o者....不過我覺得個配搭唔夠sharp....著依d 色感覺太似酒樓or酒店入面d員工...
     

    回覆刪除
  7. 咁lunch time都有生蠔食係咪真架...同埋可以問你, 你地d生蠔ok唔ok(用140元兩個既價錢去睇)

    回覆刪除
  8. ......................................

    回覆刪除
  9. 係OKo既(用140元兩個既價錢去睇)

    回覆刪除