2008年1月8日 星期二

劉華演唱會,好睇!

            佢,永遠冇令我失望!

 

            佢,係大眾o既偶像, 勤力o既典範.......

 

    佢,係劉德華!

 

            

 

            睇佢o既concert好幾次......今年呢個都冇諗過有得睇(撲飛o既情況太嚴重,連劉華老豆都為o的飛同個仔嘈)......

 

            我先係呢處多謝劉華資深歌迷暨州際酒店要員--Wison ,好彩有你!

 

            今年華仔演唱會,依然保持熱鬧,機關比上一次仲多,舞台變得窄左,相對黎講觀眾睇劉華又可以近o的.......

 

            華仔瞭解入場觀眾o既需要,唱歌+跳舞係基本,再加上放電、百老匯式歌舞、魔術、雜耍,你點可以晤俾番的掌聲、叫聲、喝采聲俾佢?

 

            至驚喜可算係Andox同黑仔兩隻吉祥物表演呢part,又好笑又精彩!!

 

            晤知點解,睇住華仔唱歌好鬼有感觸,成晚眼濕左幾次(中伏位: 如果我有事,十七歲)........

 

             好在我睇尾二個場(4號),如果係最尾場我一定喊到滿面淚水.......

          

             正正正!!! 多謝你,華仔!

沒有留言:

張貼留言