2008年1月17日 星期四

等待

                 
      

            有冇呢?幾時有?

 

             差不多係近日必諗o既題目.......

 

             講既,係Bonus咯!

 

             有o的公司出左,亦有o的朋友出左,但我公司呢.............

 

             提都冇提,好似當冇事發生咁......

 

             當然,應該有o既(我估),不過,由你自己諗下等下咯(公司角度)......

 

             又令我日日俾人問(做會計部實知架咩).....

 

             希望早o的有消息啦            

6 則留言:

  1. 咁你做會計都知道公司d數大約係點...所以你d同事先係咁問你既o者.....我都希望你有既...人人做12個月都係等依日

    回覆刪除
  2. 上年咁好景...我諗有啦

    回覆刪除
  3. 如果冇~~~ 要問你借錢過年呀~~~~呀~~呀~~

    回覆刪除
  4. 好,承你貴言,一出就買樣野俾阿黃大小姐............

    回覆刪除
  5. 出咗咪去哂二奶度
    (二奶=馬會)

    回覆刪除