2007年9月14日 星期五

約戰--WCCF


                 今日(13號)有o的得閒,心血來潮,call小聰約搵日一齊去打WCCF,點之......佢話不如今晚喎.........

                 但又冇咁早,收工後我先去食o的野,跟住行左去荃灣新之城--金星遊戲機中心......

                 打住機等......又睇下人打Drumania,嘩!下下三百幾四百combo,犀利!

                 到十點零鐘,小聰call我,約左十一點三大河道卓悅門口等.......

                 早到左,係佳記整串魚旦,再加杯西瓜汁,又四圍望下......條街真係熱鬧!!

                 兩條友走去沙咀道天天......開波o剌......打下friendly march,用我隊車仔對佢隊雜牌軍......打打下,條友仔叫我輸一場俾佢,來換取黃金連攜一條(恩沙基x卡卡),我諗住一場半場o者,就應承左......

                 點之,隊波好似撞邪咁,再打friendly全部輸晒,跟住打regular leauge仲輸埋俾曼聯......

                 再加上,中左張閃咭[WDF--艾殊利高爾],但呢張係我剛剛o係YAHOO bit左.........(好灰~)

                    

                 通常晤開心都要食野發洩下,兩丁友去麥記食個餐,先叫做順番o的........(已經係凌晨一點半)

 

4 則留言:

  1. 我哥仔買左部PS3呀... 遲d我都可以狂打機!!!

    回覆刪除
  2. To Wendy : 嘩~~~ 咁正 !你仲有時間 訓覺 嗎,小公主?

    回覆刪除
  3. To 小露絲 : 我o既晤開心好快就會過,多謝你的關心!

    回覆刪除