2007年9月10日 星期一

終於.......輪到傷風

               晤知點解,係咁打乞痴......

               知道自己領左野,星期六(8號)朝已經去左睇醫生......都晤敢食晒全部藥,怕藥力發作做晤到野,最終......到下晝都吽左,因為的藥真係幾勁......

                到收工,以為好番o的,走左去打機(WCCF)......之後,又一輪歐洲國家盃o既直播賽事,當然又係頂住眼訓睇埋啦......

 

                到星期日,中午起身後情況持續不穩,包括: 未能保持清醒,仍有咳嗽加上頭痛......晤敢四圍去,留係屋企休息吧!(仲係未出下星期散工o的order)

               一定要運動.....聽日做做緩步跑,因為我放假!

4 則留言:

  1. 唔使問...你一定係財多啦,成日病 保重呀...仲叫我做倒立,我諗你要舉下重呀....

    回覆刪除
  2. 我諗我要生番個......

    回覆刪除
  3. 無心肝既人: ahking先生 人地一早係個blog到講左今次係生黃豬女啦, 你仲好意思問人地係仔定女既???仲話係人地老友....?_?

    回覆刪除
  4. 我都唔出聲...己經有人話你啦... 咁你咪幾好囉...兩個老友既小朋友係不同性別... 你唔生都得啦....嘻~~~~~~一個小朋友四百萬呀

    回覆刪除