2006年11月16日 星期四

篤背脊

     平心而論,自己甚少篤人背脊,俾人就多......

     又來一單......我下屬落柯打給採購部訂貨,原本星期一訂星期二來貨,但是沒有到,致電查問,原來採購部一整天也聯絡不到供應商(很難得才聽到的理由,亦要接受,但起碼早o的通知聲),之後我很好彩地一次就能聯絡到,跟進柯打之餘還要回覆採購部同事......

                    落了柯打,但貨趕不及到,用家(飲食部)當然炸晒型,一個晤該將責任推落我部門身上,開會o個時對住我上司又講幾句咁(出聲通常都係o的阿一阿二,口夠大o麻),後來我又要做野,向上司解畫(照例幾句攪掂,始終應付過晤少,有經驗),還要向餐廳、酒吧同事交待一下,呢個收貨主管都晤易做個喎......

      晚上,有位舊同事call,話左個消息俾我知,令我不期然要諗一諗~~


沒有留言:

張貼留言