2006年11月1日 星期三

煩煩煩

    好怕收到o的sell野o既電話,禽日又有一個.......

    係個女仔打黎,話多謝我之前做問卷調查(我都晤記得幾時做過),所以介紹一個理財計劃,仲要約出黎傾咁............

    已經忙緊做野,趕住埋數架啦,就算得閒都走去飲杯茶,抖一抖.........我不斷話自己晤o岩,又冇錢剩呢o的藉口去推,個女仔仲係死纏不休,攪到我話晏o的再約時間,先可以收線.........

    到佢下晝再打黎o個陣,我當然晤會咁苯,索性晤接!

    雖然覺得好煩,但諗下佢又冇得罪我,冇理由講一輪粗口鬧佢架.........

    點收科好呢??

 


1 則留言:

  1. 亞哥,恭喜你o既blog開張大吉~我會時時黎架~

    回覆刪除