2019年9月9日 星期一

欅坂九單選拔發表





突然的選拔發表
對筆者來說是最虐心一次......


原來早在7月已決定

全成員召集, 不用估都知道加入二期生

今次是正式選拔制度
非一期生上上落落的排位

跟八單一樣, 7-5-5排列

首位叫名字的就是二期

夏鈴一臉狐疑說"不知道"

15號位是関有美子

得到了機會要努力啊

13號位是井上

盡力之餘要找出自己能貢獻的地方

二列第一個叫名是詩織

能被選入你說的「新欅坂46」算很好了

6號位亦是屬於二期

二期生裡有不同意見, 聽前輩的教導吧

二列C位是森田光
在正副隊長之間會增加壓力?

完全未知的狀態, 等於有無限可能性

隊長感觸說以往全員選拔的意義

想到今單不入選拔的成員,
心情很複雜

一列4號位, 落到這位二期生

現時的狀況全沒自信
是田村對自己評價

2號位會是栗子嗎 ?

不是啊, 是二期松田

希望成為前排成員, 得償所願了


至於C位




仍然是不動之平手

傷成咁仲要佢操勞
營運真的怕死


欅under列表
1期
石森虹花・尾関梨香 ・織田奈那
小池美波 ・齋藤冬優花・鈴本美愉・長沢菜々香
2期
松平璃子・山﨑天



突破性地二期七人入選
小池意外地掉選拔 (好多飯都咁講)
平手穩如泰山

栗子落到under會晤會有C位
還是會試年紀最輕的天醬


有種想罷買九單的感覺



以上

4 則留言:

  1. 1)罷買,都有少少想,黑心企業
    2)運營怕死,正確是冇膽,有點怕似akb那邊,c位人選走曬才醒覺願意改變,那時還留下什麼人?
    3)這單過去,又走什麼成員?(第二擔心)
    4)想像起-個很慘的狀況,平手入左棺材,都被營運用返魂術叫起來繼續做c!

    回覆刪除
    回覆
    1. >> 若果成員要走係冇得擔心...
      >> 罷買意義係雖然支持欅, 但晤代表營運俾乜我都要食!
      >> 不過日飯都係瞌埋眼爆買

      刪除
  2. 我都有D衝動想罷買,雖然對銷量完全沒影響,可能都係睇下栗子在Under會係咩位置,如果有C的話,可能都會考慮買返一張。而家睇返夏巡repo,栗代兩單C都係一片讚好,她跳舞的時候心情應該很複雜,唉。可惜無得睇。其實推七個二期入來我反而無咩抗拒,二期肯定要推的,一期肯定有人要掉,問題係點解係池栗,池可能係想虐粉谷寫真銷量,但栗係完全無理由(除非想佢去under帶另一個世界觀出來)。

    同埋既然亞倫兄都推栗,想特別講下栗。我覺得綜合栗在七單代C後的待遇,完全就是被營運打壓。先唔講七單代C從沒提到她的名字,村內大反響之後完全沒有順勢推。她代C成功後,只得到了坂道AKB的好站位和一個雜誌訪談。她在坂道AKB的MV表現又搶盡風頭,YouTube留言八成都是讚佢的(可惜上不了音番),我覺得運營就發覺有人在表演上威脅到平手,於是開始打壓,唔比佢再上音番代C。八單一早拍好所以站三排邊角就算了,但上次上音番表演一單,明明一直都是栗代C,係都要比左小林,而家栗代C只會在夏巡呢D村內表演出現。呢排栗參與左兩個CM拍攝,原本以為係要推下啦,點知原來係掉選拔的補償。

    問心,平手係勁,但栗子同佢的差距係咪真係大成咁?平手連C與否我無意見,但公認第二好的栗子為何要淪落到三排邊角同掉選拔?平手的成功除了自身實力,咪又係營運大吹特吹,尤其個黑羊MV睇左一次都唔想再睇。全部成員做伴舞,臨記仲多鏡頭,然後就狂吹佢最勁,搞到某D粉當佢神咁拜。但呢個係握手團,銷量都係靠握手做基本盤,在你平手有時間思考所謂世界觀,點樣完善表演的時候,你的隊友全部都要去握手,仲要花心思記住飯的名字保住自己人氣。

    唉,越講越慶,既然栗子抗拒握手,而家好大機會連紅白都上唔到,畢業可能係最好的選擇,呢個團唔值得佢浪費青春。

    回覆刪除
    回覆
    1. >> 感謝長文回應
      >> 5單過後可以嘗試換c但沒做, 強調欅曲風要配平手, 不只栗就算小林代打表現好都沒用
      >> 作為飯晤會唱衰自己推, 營運覺得栗晤出握手或是對應差, 就算吧

      刪除