2019年3月8日 星期五

ねる都要走





從來偶像世界不應太複雜
同日發生那個支配人契約事件, 笑一笑就算

始終面前的比背後那個重要......


又一位ace說卒業
沒上"欅寫"番組,
八單站到最後的三列,
沒選入坂道AKB,
雜誌的欅坂特集也欠ねる等等
原來有跡可尋


呢集欅寫新成人出外景
睡睡明顯滿懷心事


公式Blog無透露離開原因
純粹筆者個人愚見,
平手不動C對成員的影響
正陸續浮現

當日為ねる而組平欅
與櫸坂截然不同的風格更適合睡睡
雖然受注意, 但始終是二軍形象
後來營運將她移籍漢欅
滿以為有進境却只能在平手旁
沒機會站正中展露光芒

那邊廂平欅越來越紅
甚至改名, 獨立成團再出發
睡睡看在眼裡, 會否感到不是味兒?


回看2單
平手之後就是今泉與ねる的獨白
當時那個三角非常吸引

現在二人都走了
營運仍要頑固地建立"平手之牆"
還是去檢討, 去改變現有方針
讓成員有更好的發揮機會
以免令人心灰意冷 ?



( 唉, 話說ねる隻手仔我都未摸過啊 ~~ )

以上

8 則留言:

  1. 平手力場不能再維持,已經逼走了兩個人氣成員(ねる和五妹),櫸坂不是平手c不會死,還有不少有實力的人做c,唱歌有yuipon,跳舞有鈴本他們,絕對冇問題。(如果ねる還在平欅,會否有不同?)
    譚某人上

    回覆刪除
    回覆
    1. >> 同意譚某說的不該再依賴平手, 團隊一人獨大絕非好事...

      刪除
  2. 就算平手狀態不好,其他人也不會有機會。好似鈴本上次代C後明顯反響好,營運都不會借勢推上去積累人氣,今次三排角落頭,上live都就快認唔到。人氣成員不會放在一排,無人氣的就成日放上黎浪費資源。激D講句,可能營運就是要打壓人氣成員在表演方面的上升空間,避免威脅到平手。同埋其他團就算不動C,其他人在live都起碼睇到樣,呢度就咩都係平手,我覺得有些隊友早就接受做唔到C,但變到伴舞咁邊個接受到,然後營運同傳媒又大吹特吹平手表現力有幾勁,梗係啦隊友只是二打六,好似今次黑羊個MV真係嚇死人。平手係勁,但同隊友的真實差距絕對吹大左。

    回覆刪除
    回覆
    1. >> 說打壓成員似誇張左, 但營運大細超是不爭的事實
      >> 全團一起進步先可以更勁, 我覺得。

      刪除
    2. 平手有話題度,有流量,營運用佢在所難免。鈴本人氣有上,所以比佢去坂道akb出鏡,欅坂除左平手叫到名,neru同yuuka認到之外,路人對於其他人都唔係好識,所以俾鈴本有多D人識ge機會。避免威脅平手就搞笑左D,至到六單都未有一個可以威脅到平手ge地步,唔好話宜家。用其他團同欅比較係唔恰當,因為欅係靠主人翁去帶動故事(尤其係平手solo part),行ge每一步,一個動作都影響緊個故事發展。平手係c,就係故事主人翁。接唔接受到睇個人,伴舞有好有唔好,睇你點睇。唔公平在於營運做神,隊有無發揮機會,不過就算有又未必人人都把握到,好似鈴本咁就掂左。七單有五個合併版本,睇完就知貼近平手ge距離只有鈴本,亦正正反映平手個位唔係人人做到。

      刪除
    3. >> 或者你已接受平手C位的影響力,不過我覺得多元化對欅坂長遠發展較好

      刪除
  3. 個人覺得ねる走唔係好關平手不動C事,今泉對平手不動C有意見就真係ge。營運將佢調返黎漢字,我到而家都晒頭,除非營運一早定左佢個角色係作為平假開荒牛同過渡作用,咁我無野好講。如果唔係平手vs長濱係過往ge團入邊係一個好好ge劇本,好似西野vs白石,前田vs大島咁。兩團平行發展,互相競爭,又係一個有趣故事。睡係平假個光茫同重要性真系大個係欅。以前我覺得佢係欅係非常格格不入,無論同欅ge表現路線或者風格,以致到係欅ge定位,但當佢係平假做C果陣果個閃光度係真係覺得佢就係c,同平假個路線,定位都好脗合,所以當佢過返黎欅,我係覺得可惜。
    講返佢走係因為平手不動C。我唔認為係咁,佢好醒目,知道自己係欅坂定位絕對晤係做C ge人選,亦非常有自知之明(eg.自身條件或者同平手ge路線)等,再加上佢做過坂道akbC同平假c,知道作為C ge感受。所以你見佢係欅點解咁佛,咁與人為善同與世無爭。營運放佢係欅我估係想平衡平手個勢同減低型格路線果種銳利程度,話比D人聽欅都有D好得意,好cute ge女仔,唔係個個都係忤逆,反叛ge rock妹,同輔助平手作用。
    睡對欅同平假ge感情真係矛盾而複雜,關係亦都千絲萬屢......我諗佢對營運都好矛盾....
    米谷揾到自己個方向,唔多唔少都影響佢,佢係讀書ge人材,入欅坂都3年la,除左上東蛋外,正如米谷所講都無咩遺憾la,要做偶像都做過,要體驗娱樂圈又體驗過。正如佢去人妖吧應該有所得着,佢諗過有D事係重要過欅,唯有離開先解開個結ge,咁咪尊重佢個選擇law,係好可惜,不個佢自己揀左唯有祝福。
    我同意成員係應該有多D發展機會,不過以營運角度黎講,應該有難度。其實七,八單全部成員都有進步,無論係舞蹈或者情感投入方面。
    晤好意思太多口水
    吹水哥上

    回覆刪除
    回覆
    1. >> 識睇一定睇留言,多多口水都不介意
      >> Neru沒講清楚,有可能如你所說已清楚未來的發展......
      >> 作為飯當然晤想佢咁快走啦

      刪除