2017年2月22日 星期三

"在東京時間永遠不夠!" 合照會之旅二零一六 (Day 4) [PART THREE]




日期 : 2016年3月16日

時間 : 下午

逛完HMV仍未離開涉谷

走去十字路口, 再想下一步行動......



遇到街頭訪問
晤知點解見親都係女仔被捉

覺得肚餓, 想起未吃午餐
又想起卡羅說過Burger King的雞塊好抵

センター街有一間
十件200Yen咁平就衝入去

只吃雞應該不夠飽
加一個漢堡餐吧
但隔太久已記不起點了甚麼

食完個餐
拆開在白猫買的企牌, 通知blog友

之後去Tsutaya, 只在G/F行了一圈

爭取時間去不同藥妝店
買藥, Cream, 膏貼等

買完野, 拿著大袋小袋有點倦
在街頭坐低左

除了休息, 可以睇女仔




同埋, 不停地睇女仔....... (掩面)


又可以SELFIE下自己位置


其實有個故事
話說blog友Kaleis當日飛到日本
我話如果時間夾到, 就一齊食飯啦
坐喺街其實等覆message
點知等極都未回..... (還記得當天等到五點幾)

最後好似係, 佢好晏先到池袋
我就先行離開涉谷了


因為又走左去上野 !

之前一晚來過, 但是同日本朋友食飯only
今次行街兼幫朋友買帶子糖


環顧四周, 晤係好熟路
開G. map邊睇邊行..........

途中看到要排隊的一蘭
原來我港日店都未去食過

差不多到了

アメヤ横丁入去

行一陣就見到アメ横商店街
其實我不知兩個地點有乜連貫性

大量店鋪, 不過賣食品佔多數



也有街頭食檔
入夜後越來越多食客

呢檔生果晤少人幫襯
我試左菠蘿和蜜瓜, 都幾甜

忽然傳來姊姊的訊息
主要是代購物品

原本想吃東西, 變成在附近藥妝店格價
再拍照傳給姊姊, OK才買

這樣就擾攘了一段時間

這支肌研水亦是購物清單之一
之後有個故事.......下回結局篇再分解




( 待續 )

2 則留言:

  1. 話說blog友Kaleis當日飛到日本
    最後好似係, 佢好晏先到池袋
    >>唔好意思呢,果日我手拎2個大gip又唔知幾時出到市區 m(_ _)m

    回覆刪除
    回覆
    1. >> 不用唔好意思, 只係記錄而已 ^^

      刪除