2016年12月2日 星期五

乃木坂16單與欅坂3單爆碟





又是46系報告

已離棄48G了嗎?

我答 : 還未算是.... (雖然AKB新單零入手)

不過, サヨナラの意味二人セゾン真係好聽吖嘛


乃團16單入手Type C, Type D, 通常盤
C有白麻封面, D和通常有花鳥特典生寫

騙徒買生寫送CD的手法, 筆者仍會中計...


通常盤特典是花花+Misa+若月
明明有抽握手都侷買多一隻


Type D特典是飛鳥+真夏
但嫂子已被某blog友快速搶去

看看歌詞內頁

花花 ^^







內封有首次相遇的傻有理
真心係幾靚, 不過會用來換白麻特典



Type C特典是七仔+教主


噢, 白麻 ^^






拍得有點走樣的怜奈


至於內封......







又係七仔 !!!!
讓我再次見到妳, 是天意?
可以輕易換白麻了

我以後會加倍努力扶阿婆過馬路~



之後到欅三單, Type B only
雖然不算好清楚但我是認到栗子的

又看看內頁




各人表情比較嚴肅

封底沒跳, 比較看得清

封底裡是平欅合照



由於乃木坂爆得太好
所以欅坂要調節一下

中平欅的紗理菜, 唯有留給有緣人接收吧






羊君在旁看見我失望的表情
送左張詩織內封俾我

噢~噢~噢~  好靚啊啊啊~~~~~
多謝晒 !!




以上

10 則留言:

  1. 美愉生寫就在下一隻CD內,
    為什麼不買呢?

    回覆刪除
  2. 又中七瀬( TДT)
    紗理菜表示有興趣!

    回覆刪除
    回覆
    1. >> 晤中七瀨好難換白麻....
      >> 原來有緣人就是你!

      刪除
    2. 等我遲d開欅坂睇下中咩先

      刪除
  3. 雖然個貼唔啱,不過都問一問.
    你對於大和田南那畢業有冇覺得意外?

    回覆刪除
    回覆
    1. >> 也沒甚麼不可談的
      >> 營運不推,自家沒有突破,再加上那件事...大和田卒業沒覺得意外呢

      刪除
  4. 又係七仔 !!!!
    讓我再次見到妳,是天意 +1
    欅坂爆到大小姐已經心足 ^^

    回覆刪除