2016年9月17日 星期六

關於欅不會寫, 關於......鈴本美愉之3



( 欅寫咁精彩, 你一定要睇 ! )



番組如何界定好睇與否

除了內容

話題主角是推的成員也很重要

剛過去一集, 自己看了4,5次

因為符合晒兩個因素......


說的當然是美愉

( 栗 : Oh My God ~~~ )

 場地轉到某休息室

 美愉出場了 ~

( 栗 : 有無人買野俾我食? )

( 平手 : 有, 你要食自己... )

( 栗 : 食自己? 有栗子? 有栗子? )

( 栗 : 嘩, 正呀!! )

( 栗 : 冇野食點kepp住呢個身形 )

結論 : 美愉要食野一定會出聲

( 栗 : 我要嘅羊羹有無人夠膽搶.. )

( 栗 : 有冇? 有冇? )
( 小池 : 冇呀, 你食晒佢啦... )

 ( 栗 : 鬼叫你窮呀~ )

 ( 栗 : 食晒佢~ )

結論 :  美愉好鍾意唱歌

( 栗 : 邊個話我傻, 我請佢食栗子...哈哈哈 )

 ( 理佐 : 你真係傻喎~ )

( 栗 : 終於食飽飽.... )

( 栗 : 蠢栗要走啦 ~~~ )

 結論 : 美愉喺休息室係晤會靜落黎

( 栗 : 你地咁留意我.... )

( 栗 : 真係開心都黎晤切, 嘻嘻 ~~~ )





雖然以上內容九成不是真

身為栗推借此推廣一下

可愛成咁, 怕且晤需要做啲乜幫佢開運啩 ?



以上

2 則留言:

  1. 雖然對「哈姆太郎」不太在意,
    之但係,中意「ラルク」呢隊都真係有分加。

    回覆刪除
    回覆
    1. >> L'Arc〜en〜Ciel 嘅歌係正架
      >> 話晒唱過鋼錬同高達

      刪除