2009年6月29日 星期一

從台灣來的手信

             昨晚返工,收到阿雋o係台灣買回來的手信.......

 

             其實,係我指定要佢買既,一: 因為出名,二: 因為好食!

 

             鴨舌,鐵蛋......都不是我杯茶,

 

             只有佢, is賣飛佛......

 

             名字叫-- 鳳梨酥 !

 

             

 

             呢個東西,我十零歲已經鍾意食,由細細包膠袋裝到晤知係咪大陸製o既紙盒裝......o係超級市場再買晤到好食o既鳳梨酥之後,唯有轉移目標.......

 

             每逢有朋友過台灣玩,我必定要求o既附帶手信......

 

              晤知係咪開工前食少左,到收工返到屋企o個陣,feel到好肚餓~~終於......忍不住,食左3件.......(其實已經忍左,本來想食5件)

 

              冇辦法,因為係實在好好食......(這是什麼形容詞啊~)

3 則留言:

  1. 係太子...花墟果邊, 有間餅店....佢地日日都有新鮮出爐既鳳梨酥你可以一試, 5元or6元件.......我以前係最怕食鳳梨酥既, 但食左佢一次之後就愛上了.....間野門口貼左好多佢地自制既cake相出黎, 仲有一個個好大既壽桃蛋糕買架...(我唔記得左間野叫咩名)

    回覆刪除
  2. 多謝提供資料,過兩日就去買番一打試試,嘻......

    回覆刪除
  3. 食完話我知有無介紹錯

    回覆刪除