2009年1月9日 星期五

容疑者X之獻身

                         

 

                         遲講好過晤講...............(其實12月尾已經睇左)

 

                         睇完電視版,睇埋special,冇理由晤睇電影版........

 

                         劇情鋪排幾細緻,佈局晤錯(一個完美o既不在場証據),演員更加晤駛講,福山雅治+堤真一+松雪泰子邊有得彈......

 

                         但,柴崎幸變左大茄真係始料不及,內海薰同湯川學感情交流好表面,弓削sir更係閃一閃就晤見左.........

 

                         最令我失望,就係伽利略周街寫formula既名場面,竟然係零!!!

 

                         算吧~ 以戲論戲係晤錯o既......

4 則留言:

  1. http://close.shopping.babysky.hk/

    回覆刪除
  2. Hi there, nice to meet you and all the best. 本人願與你為友。
    網誌有 30 年義務工作分享、生活福音見證、健康飲食資料、
    大量旅遊照片、笑話、時事分享及義務為網友解夢,
    1700多篇不同文章,祝賀新年快樂。
    歡迎訂閱本人及加入作 blog 友,互動分享。
    主耶穌基督為你我的過錯而受極苦釘死十字架,
    來訪認識祂,祂是眾人來世界的最終目的,
    努力成聖好能上天國光榮祂並且與祂享美果。
    ( 如果認為本文不當,在此致歉,並歡迎 閣下刪除本文及把本人列為黑名單,
    則日後本人文章絕不能在此留言,謝謝。 )

    回覆刪除
  3. 我都睇左, 感覺係電視劇係大銀幕做咁.....我最想睇佢同內海薰既感情戲...點知......唉..................

    回覆刪除
  4. 可能個導演想來個"估你晤到",但個trailer真係呃左我咯~

    回覆刪除