2008年9月9日 星期二

我的機械人女友

                                

 

             上星期,終於去左睇呢套戲......

 

             一為郭在容,二為綾瀨遙!

 

              N年前o既"野蠻師姐",雖未至於胡鬧但真係冇主題,其實......郭在容o係說故事係晤錯的.......

 

              不過,佢硬係鍾意玩時空交錯,如果觀眾將"機械人女友"所有時間交接點順排,就發覺好有問題........

 

              到今時今日,我依然認為,"我的野蠻女友"係時空交錯玩得最精彩o既一部!

 

              既然劇情一般,所以套戲o既靈魂,一定o係晒綾瀨遙身上! 

 

              佢早年做過o既日劇,冇乜印象.......係記得寶礦力廣告,咦?幾好身材喎......

 

              直至明珠台星期一930播既"螢之光",嘿,死o勒......

 

              角式性格,造型加埋遙妹o既表現,用wonderful形容都晤過份...... 

 

              輪到今次演一個未來人+機械人,完全係揮灑自如,!!

 

              到戲o既尾段,令我流左少許眼淚...........

 

              ( p.s.套戲的音效亦晤差,o係葵芳百老匯睇都有料到,要買碟,買碟......)

5 則留言:

  1. 原來佢係螢之光那個女角黎架......都唔認得tim....

    回覆刪除
  2. 係呀,正正正正正正正~~~

    回覆刪除
  3. 做“在世界中心呼唤愛”果時重正! 我有DVD, 嘻嘻!
    呢套幾時出碟呢...多謝先, 等你!

    回覆刪除
  4. 套戲個故事好好~~ ......

    回覆刪除
  5. 可以再拍得好o的......

    回覆刪除