2008年6月1日 星期日

精工五仔

             星期六(31號),約左Samuel出黎,食晚飯......

 

             條友仔o係有線新聞部做,剛剛去過四川番黎, 睇佢有冇穿冇爛之餘,順便了解下o的災情.......

 

             去綠陽坊南翔食......呼,等左成個鐘至有位......

 

             呢餐我埋單,因為慶祝曼聯成為雙冠王(佢係車仔fans,呵呵)......

 

             之後,佢帶我去眾安街生記.......

 

             事緣我隻米芝連手錶壞壞地,越行越慢,我又想換隻平平地,所以黎呢度,睇SEIKO......

 

             睇左幾隻款......最後,都係揀左事頭婆推介(佢仲俾折我潻,$550)                    

 

 

             

             (就係呢隻,好似好普通咁,但......)

 

            

             (表面其實係類似地球儀既花紋,幾型!)

沒有留言:

張貼留言