2007年5月4日 星期五

Spiderman 3





       


         曼聯o係風雨下輸俾AC,已成事實.


         (3號)朝早睇完波番到屋企,訓左幾粒鐘又起身,但晤係番工......


         係Samuel找我,話約左肥Paul,請我飲茶(咁好?),去南豐新之城五樓間酒家......


         o係心情晤靚+晤夠訓+招呼差+o野食晤得,我已經black list呢檔衰場(都係晤記得名)


         之後,阿Paul番工,我同佢一齊搭地鐵,佢去銅鑼灣,我出旺角......


         約左阿儀,o係新世紀廣場行一陣,跟住......今日精選 ~    蜘蛛俠 III


         去左嘉禾旺角睇,用生日月份免費戲票加VIP咭,六條攪掂!


        


          等睇左起碼一年,片長一百四十分鐘o既第三集,竟然係自己最晤鐘意的一集!               


          有多條支線,但好亂(好多內容交待晤清,例如個分解實驗做o的乜)......個tone晤統一,無啦啦攪笑(首選Parker酒頭粉面撩女仔,次選o係法國餐廳出香檳,好港產片)......Gwen Stacy變成一個茄喱啡中o既大茄(係用黎製造救人場面+Parker同MJ既衝突)......Venom個款好勁,但輕易地玩完(留番下集至出仲好)......


           可以讚o既,係特技超正,音效一流(又一隻試機碟,等DVD啦),娛樂性豐富咯......


沒有留言:

張貼留言