2007年2月5日 星期一

通頂

                  三號晚(星期六)番緊九香,無厘頭地,杜米撩人打麻雀......

                  搞到留開尾既阿雕都晤留尾,連同阿森,再加埋我,齊腳!

                 收工後,4條友加上阿宏&阿儀,殺落旺角~~~

                 去到美滿會,未有房......唯有過隔離香港仔魚旦食住等......

                到1點零鐘,四方城決戰正式開始~~可能係一邊睇波一邊打牌,未能集中精神,由頭段冇乜輸嬴,到中段一路輸,輸晒手上既本,個人好沉,冇晒聲氣......到阿宏同阿儀走左,波又睇完,開始重新黎過,小宇宙不停爆發,又俾我追番上黎,去到朝早,番本仲有嬴......自然地其他三家都晤會放我走,再繼續打落去,晏晝又一路睇馬一路打,不過此時係"嬴住黎賭,心情自然好"o個種,但係身體越覺倦......打到下晝5點半,散band勒,埋埋單都有六百幾執.......

                   佢地三個決定夜晚晤開工,而我......仍然係要番的,責任使然,好彩星期一放假.....

                (ps晤係一早知放假的話,一定晤會同佢地顛)


4 則留言:

  1. 恭喜發財...波馬亨通...買邊樣嬴通巷...恭喜恭喜!!! 咁你最後都發左個新年財....初八記得準時到.... 個餐應該無走雞呀...多謝晒!!!

    回覆刪除
  2. 係呀係呀....多謝ALAN..........

    回覆刪除
  3. 咁就啱喇, 買多幾套日劇寄過嚟, ThX!

    回覆刪除
  4. 嘩~~~原來你係財神爺..有求必應...真係多謝晒呀... 我睇下我老公有無野需要先~~~~

    回覆刪除