2007年1月30日 星期二

Meet the Girl

           星期一,依舊是忙......

           仲有兩day就係出花紅+新人工o既日子,食飯前我阿head終於派公司信過我......計一計,人工加3%,Bonus就有2.25個月,算係預期中,不過不失咁啦,反而我其中一條o靚竟然得1.8個月花紅,令我百思不得其解......

            lunch time,與同事ken一齊出街食,佢就mm聲(因為預期兩個半月花紅少左),我唯有鼓勵佢,努力去搵......馬會,將0.25嬴回來吧~~~~~

            下午不停做不停做......都係要OT,順便等人............(仲要番晤到炒散)

            差晤多8點半,閃身走,搭小巴過葵方,仲係要等......

            阿儀話9點到,我就四圍游下先,去碟鋪睇下DVD/CD咁(又羅左手機舊電去七仔叉)......到左搭正九點,條友仔仍然無影,9點2,call佢,仲話到荔景站,但,竟然9點半至出現(地鐵原來行得咁慢), 真係火都黎埋(仲要之前誓神劈願話一定準時),由葵涌廣場行到新都會廣場--我一句都晤講,以示不滿!        

             去到新都會,梗係要探下Claire啦(係二樓o既reception,counter入面最靚o個個就係佢),佢又差晤多收工,等埋佢一齊去食野...(我餓住等咁耐,你話慶晤慶)o係商場入面間麥記,又竟然冇魚柳飽,條o靚仔仲叫我食第隻飽,咁o既服務都俾得出!立即轉去葵興24小時個間~~

              冇見一排claire依然咁可愛,我地三個一路食;一路傾;又影下相...話咁快12點,小聚又完結了~

   xxxxxxxxxxxx

    番到屋企check E mail......很久不見的霍小姐,相約去食飯(仲係同佢幾個女仔fd),會晤會有古惑呢???..............


沒有留言:

張貼留言